UltraTrading

UltraTrading is een specialist op gebied van technische tuinbouw en kreeg landelijke bekendheid na haar item in Lifestyle Experience op RTL4. Ultratrading richt zich op diverse aspecten van de tuinindustrie en wil dit dan ook via haar online kanaal zo helder mogelijk naar buiten brengen.

Doelstelling

De doelstelling van Ultratrading is, in samenwerking met Tussendoor, om via haar online winkel meer omzet te genereren. De vorige webwinkel van Ultratrading was niet in staat om de beoogde omzetdoelstelling te behalen. De webwinkel, welke ondertussen al meer dan 2.500 producten bevat - diende dan ook volledig van de grond af aan opgebouwd te worden.

Realisatie

Tussendoor heeft door middel van het Magento webwinkel systeem een solide webwinkel basis neergezet. Hiermee kan de webwinkel van Ultratrading de komende jaren meegroeien. De webwinkel is gebouwd met het oog op zoekmachine optimalisatie en klantervaring. Tussendoor verzorgt tevens verder de Social media campagne voor Ultratrading.

» www.ultratrading.nl