Al enige jaren hebben Tussendoor en Verbonden een intensieve samenwerking. Zo heeft Tussendoor medio 2013 de website van Verbonden ontwikkeld, hierna de Call me Now (Wordpress plugin) en met trots mogen wij melden dat afgelopen maand, mei 2015, Verbonden beschikt over een online accordeer systeem voor offertes.
Geschiedenis
Tussendoor heeft begin 2014 voor Verbonden een online offerte-tool opgezet. Deze tool stelt bezoekers in staat om online -stap voor stap- een offerte op te zetten voor hun eigen online telefooncentrale. Men kan bijvoorbeeld aangeven hoeveel VoIP-accounts benodigd zijn, hoeveel en welke toestellen ze willen en over welke modules ze willen beschikken. Op basis van deze opties komt direct de eenmalige aanschaf (voor bijvoorbeeld toestellen) en de maandelijkse vergoeding (voor de abonnementen) naar voren. Deze offerte wordt - indien de invoer juist is - direct als PDF naar de klant verzonden.
Aan het begin van de offertetool kan men eveneens direct berekenen welke kosten het geschat verbruik met zich meebrengt. Op basis van het aantal gesprekken en de duur hiervan wordt direct berekend wat het maandelijkse tarief aan belkosten is.
Dilemma
Het dilemma dat ontstond bij Verbonden was het volgende; klanten kunnen zelf - realtime - een offerte aanvragen en zodra deze is goedgekeurd kan men zelf telefoonnummers uitzoeken, vastleggen en vervolgens gebruiken. Het goedkeuren van de offerte was echter een struikelblok, aangezien deze geprint en ondertekend retour moest (per mail).
De vraagstelling die Verbonden hierop vervolgens bij Tussendoor heeft neergelegd is of de mogelijkheid bestaat om er voor te zorgen dat men de offertes online kunnen accorderen.
Oplossing
Tussendoor heeft deze vraag beantwoord met een online accordeer systeem voor de aangevraagde offertes. Men kan hierdoor de aangevraagde offerte direct online goedkeuren, ongeacht het tijdstip en de locatie. De online accordeer omgeving is namelijk responsive opgezet en dus beschikbaar op desktop, tablet en smartphone. Voor potentiële klanten een uitkomst!
Men kan nu op elk gewenst moment direct aan de slag met hun eigen online telefooncentrale. Van realtime offerte aanvraag en goedkeuring tot zelf realtime nummers en modules uitzoeken en inzetten. Precies zoals (VoIP)telefonie anno 2015 zou moeten zijn.
Interesse in maatwerk oplossingen?
Heb jij een vraag of probleem en ben je opzoek naar een (maatwerk) oplossing? We horen het graag. Gebruik onderstaande formulier of bel ons via 058 711 09 16, we denken graag met je mee.