Tussendoor en GO180 hebben op diverse fronten een intensieve samenwerking. Tussendoor beheert alle online activiteiten van de personal trainers uit Leeuwarden. Op hun beurt beheert GO180 de fysieke gesteldheid van medewerkers van Tussendoor. Twee- tot driemaal per week lopen we in kleine groepen rond bij GO180 om een uur fanatieke inspanning te leveren.
In september 2016 is GO180 verhuisd van haar prachtige locatie in het WTC te Leeuwarden, naar een nog mooiere locatie aan de Hobbemastraat. Om hier bekendheid aan te geven en potentiële nieuwe klanten richting GO180 te trekken, hebben we een enorm toffe campagne neergezet: De tegelwijsheden van GO180.
Onze huisvormgever Olaf (Vorm2), de heren van GO180 en uiteraard wijzelf hebben onze krachten gebundeld! In de weken vóór de Open Dag op 1 oktober, hebben wij Leeuwarden kennis laten maken met GO180.
Kennis
Doordat Tussendoor en GO180 al een tijd samenwerken, heeft het team een berg aan informatie over de werkwijze van GO180 en de onderscheidende elementen. Wat maakt GO180 uniek en waarom moet iedereen die resultaat wil behalen naar GO180 toe? Het vertalen van deze boodschap was voor ons, als "leden", een stuk eenvoudiger.
Het antwoord op deze vraag vind je terug in uitdagende stellingen die we met "de tegelwijsheden van GO180" aan de wereld bekend maken. Daar houdt het gelukkig niet op, want de tegels vind je ook langs de (snel)weg, in de keuken van GO180, op Facebook en natuurlijk op GO180.nl.
WinWinWin
Wat is een opendag zonder dat je wat kunt winnen? Nu is het een open deur om sportwedstrijden te houden, maar die kant wilden we niet op. Kennis! Daar draait het om en daar zijn we dan ook op verder gegaan. Door kennis-challenges op te zetten, maakt iedereen evenveel kans en word je direct meegenomen in wat GO180 uniek maakt. Je leert jezelf kennen, je lichaam en je leert veel over voeding. Wat doet voeding, op welk moment van de dag en wat zijn bronnen waar je lichaam wat aan heeft?
GO180 Personal Trainers
Gelukkig kunnen we na de open dag zeggen dat de campagne een groot succes is geweest. Veel nieuwe klanten klopten aan, deden mee aan de challenge en genoten van de nieuwe gym. De doelstellingen werden behaald en overstegen de verwachtingen. Leeuwarden leerde GO180 kennen en dat was de insteek. We nemen je hieronder graag mee in een fotoreportage van onze gezamenlijke campagne.
Reuring en bekendheid?
Wil jij ook een toffe campagne neerzetten en een boodschap bekend maken aan (jouw) publiek? Wij denken graag met je mee. Laat ons weten waar je tegen aan loopt via 058 711 09 16, info@tussendoor.nl of laat hieronder een reactie achter.
De tegelwijsheden van GO180 worden "gepresenteerd" als ware Nieuw Hollandsche tegels.
Zowel overdag op locatie, als 's avonds onderweg wordt er hard gewerkt aan de on- en offline campagne voor GO180.
Tafelbanners voor de vier challenges die tijdens de opendag gehouden werden.
De "waterviltjes" en Facebook campagne zijn volledig in dezelfde lijn meegenomen.
Informatie over de campagne en de opendag is zichtbaar op de landingspage.