Shortlease Nederland

Shortlease Nederland! Al meerdere malen heeft Tussendoor geschreven over oplossingen die we hebben opgezet voor de heren uit Leiderdorp. Dit om de eenvoudige reden dat we er al jarenlang een fijne samenwerking op nahouden.

Shortlease Nederland (SLN) leverde begin 2011 de eerste eerste lease-auto’s voor Tussendoor, waar wij op onze beurt verantwoordelijk waren voor de website & (online) marketing voor SLN. Door de jaren heen hebben beide partijen een professionaliseringsslag doorgemaakt, zowel op logistiek- als op digitaal niveau met hun meest recente website.

Shortlease NederlandShortlease Nederland


Laravel

Al enige tijd geleden zijn we voor Shortlease Nederland overgestapt van WordPress naar Laravel. Dit heeft met name te maken met het maatwerk CRM dat we destijds voor SLN hebben ontwikkeld. Het CRM hebben we als basis gebruikt, waarbij de nodige upgrades zijn doorgevoerd aan Laravel. Zo kon er direct geprofiteerd kon worden van de vele voordelen die Laravel 5+ biedt.

Mobile first & paginavouw

Marketingtermen, ook wij kennen ze. We hebben SLN volledig ontwikkeld op basis van mobile first, zodat de mobiele gebruiker optimaal bediend wordt. Om de desktop gebruiker niet uit het oog te verliezen, want in onze ogen zijn ook dié nog steeds belangrijk, hebben we wel zoveel mogelijk informatie boven de 'paginavrouw' gehouden. Zo zie je in één oogopslag alle relevante informatie van het voertuig die je bekijkt.

Uitstraling

De website kenmerkt zich door het gebruik van veel beeldmateriaal, duidelijke navigatie, eenvoud in het aanvragen van offertes en het weergeven van reviews via de API van The Feedback Company. Ook de blog, waar meer en meer nadruk op wordt gelegd, is duidelijk zichtbaar vanaf diverse plaatsen op de website.

Op de pagina’s voor voertuigen zelf vind je veelal specificaties gekoppeld aan de daarbij horende iconen, om rust en overzicht te bewaren, maar toch de nodige informatie te kunnen communiceren.

Marketing

Het team dat verantwoordelijk is voor de leadgeneratie van SLN, zet zich via diverse kanalen in voor het werven van de juiste bezoekers en het monitoren van gebruikersgedrag. Zo wordt er gebruik gemaakt van 'Hotjar' om struikelblokken en onduidelijkheden binnen de website aan het licht te brengen, zodat we aan de hand van continue doorontwikkeling deze elementen - waar nodig - kunnen elimineren en/of aanpassen.

Daarnaast wordt er veel tijd gestoken in het schrijven van kwalitatieve content, verkrijgen van de nodige backlinks, opzetten/optimaliseren en onderhouden van de nodige Google AdWords campagnes en natuurlijk de organische (normale) zoekmachine optimalisatie.

Interesse

Heb je ook interesse in een maatwerk (Laravel) oplossing? Een renderende en converterende website? Optimalisatie of marketing? Tof! We helpen je graag! Je kunt ons altijd bereiken via info@tussendoor.nl of via 058 711 09 16

Shortlease NederlandShortlease Nederland
Shortlease NederlandShortlease Nederland
Shortlease NederlandShortlease Nederland
Shortlease NederlandShortlease Nederland
Shortlease NederlandShortlease Nederland
Shortlease NederlandShortlease Nederland
Shortlease NederlandShortlease Nederland