Tussendoor heeft in samenwerking met GH+O de (campagne)website Hou het lekker voor jezelf ontwikkeld. Aan de campagnesite werkten onder andere diverse BN'ers mee. Zo wordt de site ondersteund door Gwen van Poorten, presentatrice Anna-Alicia Sklias en acteur Dave Mantel.
De website is een draagvlak voor de landelijke sextingcampagne en beschikt over divers materiaal om een andere blik op sexting te werpen. In plaats van de aandacht te leggen op de zender of ontvanger, verlegt houhetlekkervoorjezelf.nl de aandacht naar de "doorstuurder" van sexy- of naaktfoto's.
De website is zoals je van ons gewend bent ontwikkeld op basis van WordPresss. Het gaat in dit geval om een onepage-template welke volledig naar vrijheid te beheren is. Zo kun je alle elementen die je terugziet op de site naar hartelust toevoegen, herordenen, vullen en aanpassen. Dit gebeurt allemaal aan de hand van Advanced Custom Fields; flexible content.
Via deze velden kunnen de beheerders van de site eenvoudig extra video's, foto's, teasers in de vorm van gifjes en andere media toevoegen. Dit alles kan vervolgens - volledig gericht op de doelgroep - weer gedeeld worden via Facebook en WhatsApp. Daarnaast is uiteraard ook de link gelegd met Instagram.
Onderwerp
We zijn vanuit Tussendoor blij dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan dit belangrijke onderwerp. Dat het een item is vandaag de dag blijkt ook wel uit de nodige media-aandacht die deze campagne heeft mogen ontvangen.
Een greep uit de artikelen
- Sexting campagne op de Telegraaf
- Sexting campagne op Linda nieuws
- Sexting campagne op RTL Nieuws
- Sexting campagne op Weekend Online
- Sexting campagne op Adformatie
- #HHLVJ op Insta
- Sexting campagne op Dutch Cowboys
- Sexting campagne op TPO.nl
- Sexting campagne op de Huis aan Huis
Samenwerken?!
Kun je na het lezen van deze toffe case niet wachten om ook samen te werken met Tussendoor? Tof! Laat het ons weten. Je kunt ons bellen op 058-7110916, mailen naar info@tussendoor.nl of hieronder een reactie achterlaten.