Auto Wijma staat in Leeuwarden en omstreken bekend om haar passie in Italiaanse merken. Als Checkstar partner zijn zij dan ook op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op gebied van de Italiaanse automotive branche.
Doelstelling
De vraag- en doelstelling vanuit Autowijma was om een website te ontwikkelen waarbij de uitstraling moet passen bij de strakke en Italiaanse uitstraling van de showroom zelf.
Daarbij moet de bezoeker centraal staan op autowijma.nl, eenvoudig navigeren, vinden wat je zoekt en weten waar je aan toe bent.
Realisatie
Tussendoor heeft een website ontwikkeld waarbij goed is gelet op de signing en uitstraling van de showroom van Auto Wijma en dit is in een gezonde mate verwerkt in het uiterlijk van de nieuwe website.
Daarbij is er gebruik gemaakt van de Autodata naar WordPress koppeling, om ook de occasions op een passende manier weer te geven en te zorgen voor betere indexatie in zoekmachines.
Bezoekers kunnen vanaf nu eenvoudig navigeren door een helder opgezette menu-structuur, vinden snel de mogelijkheid om vragen te stellen/contact op te nemen en vanuit Autodata kunnen occasions volledig ingevoerd worden in de website.
» www.autowijma.nl
Benieuwd
Ben je benieuwd geworden naar wat Tussendoor internet & marketing voor u kan betekenen? Naam dan direct contact op met Rick de Jong via de knop aan de zijkant van deze pagina.